فروش انواع محصولات خوشخواب سرویس خواب خوشخواب تشک خوشخواب کالای خواب خوشخواب

تنها نماینده رسمی خوشخواب !

00
روز
00
ساعت
00
دقیقه
00
ثانیه
تخفیف به پایان رسید.

تخفیف ویژه تشک خوشخواب !

همه چیز درباره تشک فنر متصل

تشک فنر متصل چیست و چگونه ساخته شده است؟

تشک فنر متصل که به انها فنر مارپیچ باز یا فنر مارپیچ استاندارد نیز می گویند از یک سیستم با فنرهای متصل به یکدیگر تشکیل شده است. سال های زیادی تشک فنری به همین روش به شکل سنتی تولید می شد. غالبا سیستم فنر باز داخل سیستم متصلشان از فنر هایی به شکل ساعت شنی  استفاده می شود و این یکنواختی ان در تمام سطح تشک توزیع شده است. برای اینکه بهتر متوجه شویم تشک فنر متصل چیست بیایید ویژگی های تشک فنر متصل را بررسی کنیم.

تشک فنر متصل به طور میانگین از ۳۰۰ فنر تشکیل شده است. مسئله فنریت تشک که فروشندگان یا تولید کنندگان از ان نام میبرند همان ضخامت سیمی است که فنر تشک از ان تشکیل شده و هرچه عددی که برای این معیار به شما میدهند کوچک تر باشد به این معنا است ک تشک سفت تر است. برای مثال تشکی که درجه فنریت ان ۱۲ باشد تشک سفتی خواهد بود و برای بدن شما پشتیبانی خوبی ایجاد میکند. حال برای اینکه تشک نرمی اشته باشید باید بدنبال معیار فنریت ۱۳.۵ درجه باشید تا هم پشتیبانی مناسبی داشته باشد هم نرم تر باشد.

مسئله ای که اهمیت بسیار بیشتری دارد بالا بودن معیار فنریت میله لبه ی تشک است زیرا این میله با کم کردن خمیدگی در کناره تشک در ثابت ماندن شکل اولیه تشک تاثیر دارد.

تشک های بهتری هم نسبت به این تشک ها موجود است پس پیشنهاد میکنیم تشک فنر متصل را نخرید مگر اینکه مجبور باشید. ساختار تشک فنر متصل چیست؟ این تشک ها از یک مجموعه فنر به هم پیوسته ساخته شده که به یک قاب سیمی وصل شده و به شکل یک فنر ازاد بزرگ رفتار میکنند. برخلاف فنر منفصل هیچ قسمتی از این تشک به صورت مستقل عمل نمی کند و به این معناست که وقتی شما قسمتی از تخت را حرکت دهید و بالا و پایین کنید قسمت های دیگر تخت نیز بالا پایین میشود.

مزایا و معایب استفاده از تشک فنر متصل چیست؟

مزایا: تشک های فنر متصل را میتوان ارزان ترین تشک در نظر گرفت که میتواند تنها دلیل استفاده کردن از این تشک باشد. اگر از مموری فوم برای لایه ی رویی ان استفاده شده باشد میتواند راحتی بسیار بیشتری را فراهم کند . این تشک ها نسبت به فنر پاکتی سبک تر هستند و راحت تر میتوانید انها را پشت و رو کنید.

این تشک ها میتواند برای کودکان ۳ تا ۸ سال مناسب تر باشد. علت ارزان بودن تشک فنر متصل چیست؟ این است که به سرعت اماده ی تولید انبوه میشود زیرا میتوان تمام تشک را بطور فشرده اماده و سپس روی یکدیگر سوار کرد. روکش کردن ان راحت است و در بعضی تشک ها ممکن است فقط یک لایه ی بازیافت شده به رنگ خاکستری به تشک دوخته شود.

معایب: بعد از مدتی گود افتادن وسط تشک و ایجاد برامدگی در کناره های ان بسیار اتفاق می افتد . همانطور که گفتیم این تشک نمیتواند اختلاف وزن را کنترل کند و حرکت و لرزش ایجاد شده از تکان خوردن یکی از اشخاص برای شخص دیگر ایجاد ناراحتی میکند . جابجا شدن و فرو رفتن روکش تشک در فضاهای خالی بین فنر ها از دیگر معایب ان است . و می توان گفت به اندازه دیگر تشک ها تنومند نیستند.

قیمت تشک فنر متصل خوشخواب چقدر است؟

قیمت تشک های فنر متصل نسبت به ویژگی هایی که گفته شد متفاوت است. ولی اگر شما با کمی بیشتر هزینه کردن مشکلی ندارید بهتر است تشک های بهتری مانند تشک های فنرپاکتی را انتخاب کنید. اگر اگاهانه انتخاب نکنید ممکن است حتی بیشتر از ارزش واقعی محصول پول بدهید.

در تشک های مارپیچ باز، کونستانت کویل ، میراکویل و… همه از همین روش تولید فنر متصل استفاده میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *