فروش انواع محصولات خوشخواب سرویس خواب خوشخواب تشک خوشخواب کالای خواب خوشخواب

تنها نماینده رسمی خوشخواب !

00
روز
00
ساعت
00
دقیقه
00
ثانیه
تخفیف به پایان رسید.

تخفیف ویژه تشک خوشخواب !

تشک فنر منفصل چیست

همه چیز درباره تشک فنر منفصل

تشک فنر پاکتی یا همان تشک فنر منفصل چیست؟

اول از همه میخواهیم بگوییم تشک فنر منفصل چیست و سپس بررسی کنیم که تشک فنر منفصل بهتره یا متصل. تشک های فنر منفصل تشکی است که از فنر های جدا جدا در پاکت های کوچک منحصرخود قرار دارند و مستقل از یکدیگر عمل میکنند. تعداد این فنر ها در یک تشک فنر منفصل حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ فنر است که هرچه تعداد این فنر ها بیشتر باشد پشتیبانی بهتری فراهم میکنند و در کل نسبت به تشک های فنر متصل پشتیبانی بیشتری فراهم میکنند.

قانون عمومی در تشک فنر منفصل این که به نسبت بیشتر شدن تعداد فنر ها حرکت ها و واکنش ها بسیار کنترل شده تر خواهد شد. هرچند نباید تنها به تعداد فنر ها اکتفا کرد و جنس و طراحی فنر نیز تاثیر دارد پس توصیه میکنیم که از خرید تشک های فنر پاکتی ارزان از فروشگاه های ناشناس پرهیز کنید. تشکی با تعداد فنر کمتر اما با کیفیت بهتر از تشکی با تعداد زیادی فنر بیکیفیت است.

فنر ها در وسط تشک قرار میگیرند و یک لایه بالاتر را مموری فوم پوشش میدهد که کیفیت و راحتی تشک را بسیار افزایش میدهد. امروزه این ترکیب در تشک های مرغوب دنیا استفاده میشود.عمر مفید این تشک های فنر منفصل حدود ۸ الی ۱۰ سال است. برای دیدن تعدادی از این تشک ها اینجا کلیک کنید.

خوبی ها و بدی های تشک فنر منفصل

مزایا :این تشک پشتیبانی و راحتی خیلی بهتری برای بدنتان فراهم میکند. مخصوصا در تشک های دو نفره استفاده کردن از فنر منفصل  بهتر است زیرا مشکلات منتقل شدن حرکت در تمام قسمت های تشک بوجود نمیاید و به اصطلاح میگوییم ایزوله است. پس اگر در قسمتی از تشک جسمی قرار گیرد در قسمت دیگر تشک حرکت ایجاد نمیشود.

معایب :فشردگی مواد تشکیل دهنده این تشک باعث سنگینی زیاد و سخت شدن حرکت دادن و پشت و رو کردن ان است. اگر شما الرژی خاصی دارید قبل از خرید این تشک مواد تشکیل دهنده این تشک را چک کنید. حال که به خوبی میدانید تشک فنر منفصل چیست میتوانید مورد بعدی را بررسی کنیم.

تشک فنر متصل بهتره یا منفصل ؟ 

اکثر کسانی که قصد خرید یک تشک طبی را دارند این سوال برایشان پیش میاید که تشک فنر متصل بهتره یا منفصل ؟ خب باید به شما بگویم که ویژگی های این دو تشک بسیار با هم متفاوت است. یک تشک با فنر های منفصل از فنرهای ویژه با روکش کتان یا مواد مصنوعی روکش شده است. هر فنر به طور مستقل از دیگریست و برعکس تشک فنر متصل وقتی کسی در گوشه ای از تشک تکان میخورد گوشه ی دیگر تشک هم تکان نمیخورد .

برای کسانی که دوست دارند در لبه تشک بخوابند فنر منفصل مناسب تر است زیرا پشتیبانی ای در لبه های تشک دارد که فنر متصل هیچ پشتیبانی را در لبه تشک ندارد. همچنین فنر پاکتی یا همان منفصل با وزن متناسب میشوند و میتواند با مدلی که کشش شکافی دارد و نیروی کشش مختلف در یک تشک ایجاد میکند ان را برای دو شخص با وزن های مختلف کاملا ایده ال کند. این اتفاق در تشک فنر متصل هرگز اتفاق نمی افتد.

تشک فنر پاکتی بدلیل داشتن سطحی منسجم برای قرار گیری روکش ان و لایه ی روپوش تشک که از الیاف تشکیل شده است بهتر است. ولی وقتی روی فنر باز الیاف قرار میکیرد در اکثر مواقع فرو میرود و در فاصله های خالی قرار میگیرد و مدتی بعد سطحی ناصاف و و فرورفته خواهید داشت. پس فنر های منفصل طول عمر بیشتری خواهند داشت و خواب راحت تری را به شما خواهد داد. حالا میتوانید تصمیم بگیرید و تحلیل کنید که تشک فنر متصل بهتره یا منفصل.

قیمت تشک فنر منفصل خوشخواب چقدر است؟

قیمت تشک های فنر منفصل نسبت به مدل های کیج اسپرانگ گران تر است. شما نمیتوانید با قیمت پایین تشک فنر منفصل با کیفیت خوب بخرید. برای خرید تشک از فروشگاه های معتبری خرید کنید تا از قیمت و کیفیت مطمئن باشید
برای مشاهده قیمت انواع تشک خوشخواب میتوانید به این صفحه سر بزنید. میخواهیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *