فروش انواع محصولات خوشخواب سرویس خواب خوشخواب تشک خوشخواب کالای خواب خوشخواب

تنها نماینده رسمی خوشخواب !

00
روز
00
ساعت
00
دقیقه
00
ثانیه
تخفیف به پایان رسید.

تخفیف ویژه تشک خوشخواب !

سیاست حریم خصوصی

سایت نوان خواب تمامی نماد ها مانند نماد اعتماد را دارا می باشد و به شما اطمینان می دهد اطلاعات شخصی شما به صورت کاملا امن نگهداری میشود.

سیاست حفظ حریم خصوصی به شما در مورد چگونگی جمع آوری اطلاعات در سایت نوان خواب novankhab.ir توضیح می دهد.

چه اطلاعاتی در سایت نوان خواب جمع آوری می شود ؟

 

هنگامی که از سایت نوان خواب بازدید می کنید، ما به طور خودکار اطلاعات خاصی را درباره دستگاه شما جمع آوری می کنیم، از جمله اطلاعات مربوط به مرورگر وب، آدرس آی پی، منطقه زمانی و برخی از کوکی هایی که روی دستگاه شما نصب شده اند.

علاوه بر این، هنگام مرور سایت، ما اطلاعاتی درباره صفحات وب یا محصولاتی که مشاهده می‌کنید و وب‌سایت‌ها یا عبارات و کلمات کلیدی که شما را به سایت ما ارجاع می‌دهند و اطلاعاتی درباره نحوه تعامل شما با سایت جمع‌آوری می‌کنیم.

Cookies : فایل های داده ای هستند که در دستگاه یا رایانه شما ذخیره می شوند و اغلب حاوی یک شناسه منحصر به فرد و منحصر به فرد هستند.

Log Files : اقدامات انجام شده در سایت را ردیابی می کند و داده هایی مانند آدرس آی پی، نوع مرورگر، آی اس پی، صفحات ارجاع / ورود به سیستم و استمپ تاریخ / زمان را جمع آوری می کند.

ما امنیت اطلاعات شما را تضمین می کنیم. تمام ابزارهای ردیابی کاملا مورد تایید می باشند.

همچنین هنگامی که از طریق سایت خریدی انجام دهید، ما اطلاعات خاصی از جمله نام، آدرس صورتحساب، تلفن و آدرس حمل و نقل، اطلاعات پرداخت (شامل شماره کارت اعتباری و آدرس ایمیل) از شما جمع آوری میکنیم.

چگونه از اطلاعات شخصی شما استفاده میکنیم ؟

 

ما از اطلاعات سفارشی که به طور کلی جمع‌آوری می‌کنیم برای انجام هرگونه سفارشی که از طریق سایت انجام می‌شود (از جمله پردازش اطلاعات پرداخت شما، ترتیب ارسال و ارائه فاکتورها و/یا تأییدیه‌های سفارش) استفاده می‌کنیم.

ما از اطلاعات دستگاهی که جمع‌آوری می‌کنیم برای کمک به بررسی خطرات احتمالی و کلاهبرداری (به ویژه آدرس آی پی شما) و به طور کلی برای بهبود و بهینه‌سازی سایت شما استفاده می‌کنیم.

تبلیغات

در صورت ناراضی بودن شما ما از اطلاعات شخصی برای ارائه تبلیغات یا ارتباطات بازاریابی استفاده نمی کنیم

حفظ داده ها

هنگامی که سفارشی را از طریق سایت ثبت می کنید، اطلاعات سفارش شما را برای سوابق حفظ می کنیم مگر اینکه از ما بخواهید این اطلاعات را حذف کنیم.

خردسالان

این سایت برای افراد زیر پانزده سال در نظر گرفته نشده است.

تغییرات

ما ممکن است هر از چند گاهی سیاست حریم خصوصی را به‌روزرسانی کنیم تا تغییراتی را به دلایل عملیاتی، قانونی یا نظارتی دیگر انجام دهیم.

___________________________

نکته: در امن نگه داشتن نام کاربری و رمز عبور خود اطمینان حاصل نمایید.

در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با ما در ارتباط باشید.سیاست حفظ حریم خصوصی نوان خواب